Platební podmínky a doprava

Kupní cenu je možné uhradit v hotovosti (přímý nákup, dobírka), převodním příkazem na účet prodávajícího nebo platba kartou. 

Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

Způsoby plateb:

  • platba v hotovosti při převzetí zboží na prodejně
  • platba kartou při převzetí zboží na prodejně
  • platba dobírkou
  • platba bankovním převodem na účet u GE Money číslo účtu je: 202 752 622/0600, VS č. objednávky

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet dodavatele.

Případné slevy z ceny zboží poskytnuté dodavatelem kupujícímu nelze vzájemně kombinovat. Na základě kupní smlouvy vystaví dodavatel kupujícímu daňový doklad – fakturu. Dodavatel je plátcem daně z přidané hodnoty.

Přeprava, osobní odběry a dodání zboží:

Dodací lhůta je zpravidla do 3 pracovních dní od potvrzení objednávky, pokud je zboží hrazeno dobírkou. U plateb bankovním převodem se zboží expeduje ihned po připsání platby na účet firmy. 

V období vánočních svátků je odbavení objednávek vyřizováno omezeně.

Z důvodu okamžité fakturace a následné expedice objednaného zboží, nelze provádět doobjednávku, popř. změny v původní objednávce, pokud se kupující nedohodne s prodávajícím jinak. Objednávky jsou vyřizovány v pořadí, ve kterém přicházejí. 

Doručení balíku službou Zásilkovna

po České republice:

  • při platbě dobírkou hotově          77,- Kč
  • při platbě převodním převodem   65,- Kč

Jak to probíhá?

  • jako způsob doručení si vyberete osobní odběr na některém z výdejních míst Z-pointu
  • v momentě odeslání zboží dostáváte e-mail 
  • v momentě kdy je zásilka připravena k vyzvednutí na cílovém výdejním místě, dostáváte e-mail a SMS s číslem objednávky a heslem, pod kterým si zásilku vyzvedne
  • na vyzvednutí máte 7 kalendářních dní (né pracovních), můžete si termín vyzvednutí zásilky prodloužit jedním klikem v systému, a to až o 14 dní 
  • zboží přebíráte, podepisujete předávací protokol a uhradíte v hotovosti případnou dobírku 
Výdejní místo neposkytuje ke zboží žádné produktové informace, v případě reklamací nevrací cenu zásilky (o reklamaci rozhoduje vždy e-shop). Zásilkovna.cz pouze zprostředkovává a usnadňuje komunikaci reklamačního řízení. Na výdejních místech lze dobírky platit pouze v hotovosti.

 

Doručení balíku (Česká pošta)

  • při platbě dobírkou hotově           155,- Kč
  • při platbě převodním příkazem     115,- Kč 

Zásilku vám doručí následující pracovní den po podání. O převzetí zásilky ČP k přepravě budete informováni emailem. V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Před koncem úložní doby rozesílá ČP znovu upozornění na uložení zásilky.

Hmotnost balíku je omezena do 30 kg. 

Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce http://www.ceskaposta.cz/ po zadání jejího čísla. 

Na poště bude balíček uchován k převzetí 14 dní.

Doručení balíku službou DPD

po České republice:

  • při platbě dobírkou hotově                     175,- Kč
  • při platbě převodním převodem              130,- Kč

Jak to probíhá?

  • jako způsob doručení si vyberete službu DPD
  • v momentě odeslání zboží dostáváte e-mail 
  • budete informováni o termínu doručení SMSkou či e-mailem a dostanete přístupové údaje do DPD Kurýra.
  •  k dispozici budete mít webovou aplikaci DPD Kurýr, ve které si může upravit doručení tak, aby Vám vyhovovalo
  •  v den doručení bude upřesněno hodinové rozmezí, kdy k Vám kurýr dorazí 
  • zboží přebíráte, podepisujete předávací protokol a uhradíte v hotovosti nebo platební kartou případnou dobírku 
 

Osobní odběr na prodejně

Při osobním odběru na prodejně lze zboží uhradit v hotovosti nebo platební kartou.

adresa prodejny

Pražská 255/41
Olomouc CITY 1.patro
Olomouc
779 00
 

Převzetí zboží

Při převzetí zboží balík doporučujeme důkladně zkontrolovat. V případě, že je obal poškozený nebo se objevují jiné skutečnosti, které nasvědčují, že by mohlo být poškozené i samotné zboží. Doporučujeme zásilku nepřebírat nebo sepsat zápis o poškození zásilky s přepravní službou. Nevytkne-li kupující vady zásilky bez zbytečného odkladu, může po něm dodavatel požadovat náhradu škody, která mu v souvislosti s tímto prodlením vznikla.

Sepsaný zápis o škodě usnadní řešení případné reklamace.

Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zásilka není mechanicky poškozená. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte.

Jestliže kupující odmítne převzetí zaslaného zboží, na základě platné objednávky potvrzené prodávajícím, z jiných než zákonných důvodů, je prodávající oprávněn po kupujícím požadovat náhradu škody, která je tímto jednáním prodávajícímu způsobena. Především náklady na poštovné a balné.

Pokud je objednávka výšší jak 3 000.- Kč s DPH, poštovné neúčtujeme.