Nejčastěji kladené dotazy

Je možné zboží vrátit nebo vyměnit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud Vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete jej do 14 dní vrátit bez udání důvodu. Stačí jen poslat nepoškozené, nepoužité zboží v původním obalu na adresu uvedenou na dodacím listě.

Nezapomeňte prosím uvést zda si přejete zboží vyměnit, nebo vrátit peníze.

Je možné si vaše zboží prohlédnout a vyzkoušet na některé z provozoven?

Ano, na prodejně Olomouc City, Pražská 255/41, 779 00 Olomouc.

Je možné koupit ze sady povlečení pouze povlak na polštář nebo pouze na peřinu?

Bohužel to není možné, sady povlečení prodáváme pouze vcelku.

Chtěl/a bych v objednávce uplatnit dárkový poukaz / slevový kupon. Jak to mám provést?

Vyberte si zboží, který si chcete koupit a vložte jej do košíku. Před odesláním objednávky máte pole " vzkaz prodejci " a zde napíšete, že chcete uplatnit dárkový poukaz / slevový kupon. Vždy uveďte částku a číslo dárkového poukazu / slevového kuponu a datum platnosti.

Částka Vám bude následně odečtena na faktuře konečného vyúčtování.

 

 

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat dárkový poukaz / slevový kupon, je možné jej ještě uplatnit?

Kontaktujte nás prosím na telefonním čísle +420 777 759 021, popř. e-mailem na svetzs@seznam.cz. Pokud Vaše objednávka ještě není zabalena a odeslána, slevu Vám uplatníme.

Objednal/a jsem si u vás zboží, ale nedostal/a jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali a kdy ji mám očekávat.

Po dokončení objednávky vždy posíláme potvrzující e-mail o jejím přijetí. Je tedy možné, že se objednávku nepodařilo dokončit, nebo Vám e-mail spadl do složky pro nevyžádanou poštu. Pokud si přesto nejste jist/a, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte nás prosím  na telefonním čísle +420 777 759 021, popř. e-mailem na svetzs@seznam.cz.

V objednávce jsem zadal/a platbu bankovním převodem, ale údaje k platbě mi nepřišly.

Svou objednávku zaplaťte prosím na náš účet č. 202 752 622 / 0600 vedený u Ge Money. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky (to najdete v potvrzovacím e-mailu a v přehledu Vašich objednávek po přihlášení na našich stránkách). Pokud si přesto nejste jist/a, jaké údaje máte při platbě zadat, kontaktujte nás prosím telefonu +420 777 759 021 nebo na svetzs@seznam.cz.

 

Nestihl/a jsem si vyzvednout objednané zboží a pošta jej poslala zpět k Vám. O zboží mám nadále zájem, jak mám postupovat?

Jakmile se zboží vrátí k nám, kontaktuje Vás naše operátorka. S ní se budete moci na opětovném odeslání domluvit.

Posílal/a jsem zboží na reklamaci, ale dosud nemám žádné informace o jejím vyřízení.

Vaše požadavky se snažíme řešit, co nejrychleji je to možné. Pokud máte pochybnosti, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, zavolejte prosím na telefoní číslo +420 777 759 021 nebo nám napište e-mail na svetzs@seznam.cz

Posílal/a jsem zboží na výměnu za jiný kus, již je to déle než 2 týdny a zboží mi dosud nepřišlo.

Zboží, které jste požadoval/a, pravděpodobně není na skladě. To si můžete ověřit na našich stránkách, kde jsou zobrazeny jen produkty a velikosti, které skutečně k dispozici jsou. Pokud požadované zboží skladem nemáme, čekáme na jeho naskladnění. To probíhá zhruba do tří týdnů. Jakmile bude zboží k dispozici, Vaši zásilku odešleme.

Abyste čekání předšel/předešla, doporučujeme si před odesláním na výměnu na našich stránkách ověřit, zda požadované zboží v daném provedení a rozměrech máme. Pokud ne, je nejlepší nás kontaktovat na telefoním čísle +420 777 759 021 nebo na svetzs@seznam.cz, popř. vybrat jiný kus, který k dispozici je.